Darmowa
wysyłka od 159 zł
30 dni
na zwrot
Największy
wybór

Najczęściej zadawane pytania

Płatności:

Jakie są dostępne formy płatności?

Sklep Yankee Candle oferuje 4 rodzaje płatności:

  • Płatność przelewem tradycyjnym:

                    Numer konta: Santander Bank Polska SA nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605


Dane odbiorcy:
Grupa Zachodnia sp. z o.o. sp. j.
NIP: 7780153331
ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław
 W tytule płatności prosimy o wpisanie numeru zamówienia.

  •  Płatność elektroniczna PayU

- kartą kredytową
- szybkim przelewem elektronicznym
 Płatność elektroniczna umożliwia szybki i wygodny sposób zapłaty za zamówienie. Informację o opłaceniu zamówienia otrzymujemy zaraz po dokonaniu płatności. Dzięki temu proces realizacji zamówienia zostaje przyspieszony.

  • Płatność elektroniczna PayPo

                    PayPo to forma płatności online za zakupy w sieci, dzięki której klient sklepu internetowego może kupić produkty i zapłacić za nie nawet za 30 dni bez dodatkowych kosztów. W przypadku, jeśli będzie potrzebował na spłatę należności za zakupy więcej czasu, to może rozłożyć płatność na wygodne raty.

  • Płatność za pobraniem

 Płatność za pobraniem umożliwia zapłatę za zamówienie gotówką przy odbiorze przesyłki.
 

Podczas płatności PayU/PayPo wystąpił błąd. Co teraz?

Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.

Jakie są dane do przelewu bankowego?

Numer konta: Santander Bank Polska SA nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605

Dane odbiorcy:

Grupa Zachodnia sp. z o.o. sp. j.

NIP: 7780153331

ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław

Tytuł przelewu: NUMER ZAMÓWIENIA

Całkowita kwota do zapłaty: ŁĄCZNA KWOTA (koszt zamówienia + koszt przesyłki)

Czy mogę zapłacić gotówką?

Tak, jedną z form płatności w sklepie Yankee Candle jest płatność za pobraniem. Wybierając tę opcję , płatności dokonasz gotówką u kuriera przy odbiorze przesyłki.

Towar został opłacony, ale nadal nie mam informacji o wysłaniu przesyłki. Co teraz?

Możliwe, że wystąpił błąd przy wysłaniu maila z informacją o przesyłce. Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”. Przypominamy, że status zamówienia można sprawdzić na swoim koncie yankeecandle.pl.

Dostawa:

Jakie formy dostawy mogę wybrać i ile kosztują?

Zamówienia złożone w sklepie Yankee Candle wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub InPost w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Koszty wysyłki:

Sposób dostawy

Cena brutto

In Post paczka (odbiór w wybranym paczkomacie)

15 zł

Kurier DHL (odbiór w wybranym punkcie)

15 zł

Kurier DHL

15 zł

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

WAŻNE!

Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić, czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny.

W jakim czasie mogę spodziewać się przesyłki?

Czas wysyłki zamówienia to 1 do 7 dni roboczych po dniu złożenia zamówienia.

Jak mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta na yankeecandle.pl w zakładce „Historia i szczegóły zamówień”. Jeśli nie posiadasz konta na yankeecandle.pl możesz śledzić swoje zamówienie klikając w link dołączony do maila potwierdzającego zamówienie - "Śledzenie zamówienia".

Statusy zamówień:

  • oczekuje na przeleww przypadku zamówień PayU lub przelewu tradycyjnego. Status ulega zmianie po weryfikacji opłacenia zamówienia.
  • przygotowanie w tokupo weryfikacji wpłaty zamówienie zostaje przekazane do magazynu w celu zapakowania i wysyłki towaru.
  • wysłanestatus ulega zmianie po wystawieniu listu przewozowego i odebraniu paczki przez kuriera.

Promocje:

W koszyku znajduje się pole do wpisania kodu rabatowego, jak go zdobyć?

Kody rabatowe można zdobyć uczestnicząc w konkursach organizowanych przez nas na Facebook ’u. Zapraszamy!

Mój kod rabatowy nie działa. Co mogę zrobić?

Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”!

Czy rabaty i promocje widoczne w sklepie, łączą się?

Rabaty widocznie w sklepie nie łączą się, chyba że opis danej promocji wyraźnie wskazuje inaczej. Promocja dotycząca wysyłki towaru jest niezależną promocją i obowiązuje przy każdym zamówieniu.

Zamówienie:

Czy muszę się logować/rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Tak, do realizacji zamówienia niezbędna jest rejestracja. Przy rejestracji wymagane są tylko najpotrzebniejsze dane do wysyłki towaru: adres doręczenia, mail oraz telefon. Klient, który jest zarejestrowany ma dostęp do historii i statusu swoich zamówień. Ma także możliwość utworzenia swojej listy życzeń oraz dodania kilku adresów wysyłki.

Czy istnieje możliwość modyfikacji zamówienia?

Niestety nie ma możliwości modyfikacji zamówienia. Jednakże, jeśli zostaną złożone dwa lub więcej zamówienia tego samego dnia, to zostaną one połączone w jedną wysyłkę. Warto dopisać taką informacje w komentarzu podczas składania kolejnego zamówienia.

Jak anulować błędnie złożone zamówienie?

Aby dokonać anulacji zamówienia należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta za pośrednictwem komentarza dostępnego na stronie w historii zamówienia lub w zakładce „KONTAKT” lub mailowo na info@yankeecandle.pl.

Czy są dostępne inne produkty niż te widoczne w e-sklepie (inne zapachy, inne produkty w danym zapachu)?

W sklepie internetowym są dostępne wszystkie produkty, które w danej chwili znajdują się w naszym magazynie. Nie ma możliwości zamówienia innych zapachów i produktów.

Czy zamiast paragonu mogę otrzymać fakturę VAT?

Preferowany dokument sprzedaży należy wybrać podczas składania zamówienia.

Reklamacje:

Jak mogę złożyć reklamację?

Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: ul. Gipsowa 32, 62-080 Sierosław

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@yankeecandle.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Gipsowa 32, 62-080 Sierosław

 

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

(1)   informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

(2)   żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

(3)   danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Dla ułatwienia możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego (pobierz plik)

 

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

 

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;

  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Istnieje możliwość zwrotu towaru zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu. Aby odstąpić od umowy należy wypełnić załączony formularz. Regulamin sklepu

pobierz plik

Kto pokrywa koszt przesyłki kurierskiej, jeśli chcę zwrócić lub zareklamować towar?

Zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu, koszty zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy pokrywa Klient. Regulamin sklepu

Produkty:

Gdzie mogę znaleźć informacje o produktach?

Informacje o produktach znajdują się w kartach poszczególnych produktów – wystarczy kliknąć na wybrany produkt.

Czy sprzedawane produkty mają termin ważności?

Produkty zapachowe nie posiadają terminu ważności. Należy je jednak odpowiednio przechowywać -najlepiej w chłodnym i suchym miejscu oraz nie narażać na długotrwałe działanie słońca i ostrego światła - mogą stracić kolor.

Inne:

Zapomniałem hasła do mojego profilu. Jak mogę je odzyskać?

Hasło do swojego profilu możesz odzyskać klikając na link „Nie pamiętasz hasła?”. Link znajduje się poniżej pola logowania. Następnie postępuj zgodnie z instrukcją na stronie. Po automatycznym wygenerowaniu nowego hasła, możesz zmienić je na swoje własne w zakładce „Moje informacje osobiste”.

Jak mogę się skontaktować z yankeecandle.pl?

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz to zrobić za pomocą formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.