Brak produktów
Do darmowej wysyłki brakuje Ci jeszcze 99,00 zł
Aby skorzystać z promocji dodaj jeszcze jeden produkt.
Do darmowej wysyłki brakuje Ci jeszcze 99,00 zł
Aby skorzystać z promocji dodaj jeszcze jeden produkt.
Sklep Yankee Candle oferuje 3 rodzaje płatności:
Numer konta: Santander Bank Polska SA nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605
Dane odbiorcy:
Grupa Zachodnia sp. z o.o. sp. j.
NIP: 7780153331
ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław
W tytule płatności prosimy o wpisanie numeru zamówienia.
- kartą kredytową
- szybkim przelewem elektronicznym
Płatność elektroniczna umożliwia szybki i wygodny sposób zapłaty za zamówienie. Informację o opłaceniu zamówienia otrzymujemy zaraz po dokonaniu płatności. Dzięki temu proces realizacji zamówienia zostaje przyspieszony.
Płatność za pobraniem umożliwia zapłatę za zamówienie gotówką przy odbiorze przesyłki.
Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.
Numer konta: Santander Bank Polska SA nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605
Dane odbiorcy:
Grupa Zachodnia sp. z o.o. sp. j.
NIP: 7780153331
ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław
Tytuł przelewu: NUMER ZAMÓWIENIA
Całkowita kwota do zapłaty: ŁĄCZNA KWOTA (koszt zamówienia + koszt przesyłki)
Tak, jedną z form płatności w sklepie Yankee Candle jest płatność za pobraniem. Wybierając tę opcję , płatności dokonasz gotówką u kuriera przy odbiorze przesyłki.
Możliwe, że wystąpił błąd przy wysłaniu maila z informacją o przesyłce. Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”. Przypominamy, że status zamówienia można sprawdzić na swoim koncie yankeecandle.pl.
Zamówienia złożone w sklepie Yankee Candle wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub InPost w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Koszty wysyłki:
Sposób dostawy | Cena brutto |
In Post paczka (odbiór w wybranym paczkomacie) | 15 zł |
Kurier DHL (odbiór w wybranym punkcie) | 15 zł |
Kurier DHL | 15 zł |
Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.
WAŻNE!
Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić, czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny.
Czas wysyłki zamówienia to 1 do 7 dni roboczych po dniu złożenia zamówienia.
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta na yankeecandle.pl w zakładce „Historia i szczegóły zamówień”. Jeśli nie posiadasz konta na yankeecandle.pl możesz śledzić swoje zamówienie klikając w link dołączony do maila potwierdzającego zamówienie - "Śledzenie zamówienia".
Statusy zamówień:
Kody rabatowe można zdobyć uczestnicząc w konkursach organizowanych przez nas na Facebook ’u. Zapraszamy!
Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”!
Rabaty widocznie w sklepie nie łączą się, chyba że opis danej promocji wyraźnie wskazuje inaczej. Promocja dotycząca wysyłki towaru jest niezależną promocją i obowiązuje przy każdym zamówieniu.
Tak, do realizacji zamówienia niezbędna jest rejestracja. Przy rejestracji wymagane są tylko najpotrzebniejsze dane do wysyłki towaru: adres doręczenia, mail oraz telefon. Klient, który jest zarejestrowany ma dostęp do historii i statusu swoich zamówień. Ma także możliwość utworzenia swojej listy życzeń oraz dodania kilku adresów wysyłki.
Niestety nie ma możliwości modyfikacji zamówienia. Jednakże, jeśli zostaną złożone dwa lub więcej zamówienia tego samego dnia, to zostaną one połączone w jedną wysyłkę. Warto dopisać taką informacje w komentarzu podczas składania kolejnego zamówienia.
Aby dokonać anulacji zamówienia należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta za pośrednictwem komentarza dostępnego na stronie w historii zamówienia lub w zakładce „KONTAKT” lub mailowo na info@yankeecandle.pl.
W sklepie internetowym są dostępne wszystkie produkty, które w danej chwili znajdują się w naszym magazynie. Nie ma możliwości zamówienia innych zapachów i produktów.
Preferowany dokument sprzedaży należy wybrać podczas składania zamówienia.
Aby złożyć reklamację należy wypełnić załączony poniżej formularz reklamacyjny. pobierz plik
Następnie należy przesłać go pocztą na adres:
Grupa Zachodnia sp. z o.o. sp. j.
Yankee Candle
ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław
lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”. Do formularza prosimy dołączyć zdjęcie reklamowanego produktu – zdjęcie przyspieszy i ułatwi proces reklamacyjny.
WAŻNE!
Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić , czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Protokół reklamacyjny jest podstawą przyjęcia reklamacji. Zaznaczamy, iż niesprawdzenie przesyłki w obecności kuriera będzie skutkować nieuznaniem reklamacji.
Istnieje możliwość zwrotu towaru zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu. Aby odstąpić od umowy należy wypełnić załączony formularz. Regulamin sklepu
Zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu, koszty zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy pokrywa Klient. Regulamin sklepu
Informacje o produktach znajdują się w kartach poszczególnych produktów – wystarczy kliknąć na wybrany produkt.
Produkty zapachowe nie posiadają terminu ważności. Należy je jednak odpowiednio przechowywać -najlepiej w chłodnym i suchym miejscu oraz nie narażać na długotrwałe działanie słońca i ostrego światła - mogą stracić kolor.
Hasło do swojego profilu możesz odzyskać klikając na link „Nie pamiętasz hasła?”. Link znajduje się poniżej pola logowania. Następnie postępuj zgodnie z instrukcją na stronie. Po automatycznym wygenerowaniu nowego hasła, możesz zmienić je na swoje własne w zakładce „Moje informacje osobiste”.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz to zrobić za pomocą formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.