Sklep Yankee Candle oferuje 4 rodzaje płatności:
- Płatność przelewem tradycyjnym:
Numer konta: Santander Bank Polska SA nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605
Dane odbiorcy:
Grupa Zachodnia sp. z o.o.
NIP: 7780153331
ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław
W tytule płatności prosimy o wpisanie numeru zamówienia. - Płatność elektroniczna PayU
- kartą kredytową
- szybkim przelewem elektronicznym
Płatność elektroniczna umożliwia szybki i wygodny sposób zapłaty za zamówienie. Informację o opłaceniu zamówienia otrzymujemy zaraz po dokonaniu płatności. Dzięki temu proces realizacji zamówienia zostaje przyspieszony. - Płatność elektroniczna PayPo
PayPo to forma płatności online za zakupy w sieci, dzięki której klient sklepu internetowego może kupić produkty i zapłacić za nie nawet za 30 dni bez dodatkowych kosztów. W przypadku, jeśli będzie potrzebował na spłatę należności za zakupy więcej czasu, to może rozłożyć płatność na wygodne raty. - Płatność za pobraniem
Płatność za pobraniem umożliwia zapłatę za zamówienie gotówką przy odbiorze przesyłki.
Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.
Numer konta: Santander Bank Polska SA nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605
Dane odbiorcy: Grupa Zachodnia sp. z o.o.
NIP: 7780153331
ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław
Tytuł przelewu: NUMER ZAMÓWIENIA
Całkowita kwota do zapłaty: ŁĄCZNA KWOTA (koszt zamówienia + koszt przesyłki)
Tak, jedną z form płatności w sklepie Yankee Candle jest płatność za pobraniem. Wybierając tę opcję , płatności dokonasz gotówką u kuriera przy odbiorze przesyłki.
Możliwe, że wystąpił błąd przy wysłaniu maila z informacją o przesyłce. Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”. Przypominamy, że status zamówienia można sprawdzić na swoim koncie yankeecandle.pl.
Zamówienia złożone w sklepie Yankee Candle wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub InPost w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Koszty wysyłki:
Sposób dostawy |
Cena brutto |
In Post paczka (odbiór w wybranym paczkomacie) |
17,90 zł |
Kurier DHL (odbiór w wybranym punkcie) |
17,90 zł |
Kurier DHL |
17,90 zł |
Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.
WAŻNE!
Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić, czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny.
Czas wysyłki zamówienia to 1 do 7 dni roboczych po dniu złożenia zamówienia.
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta na yankeecandle.pl w zakładce „Historia i szczegóły zamówień”. Jeśli nie posiadasz konta na yankeecandle.pl możesz śledzić swoje zamówienie klikając w link dołączony do maila potwierdzającego zamówienie - "Śledzenie zamówienia".
Statusy zamówień:
- oczekuje na przelew – w przypadku zamówień PayU lub przelewu tradycyjnego. Status ulega zmianie po weryfikacji opłacenia zamówienia.
- przygotowanie w toku – po weryfikacji wpłaty zamówienie zostaje przekazane do magazynu w celu zapakowania i wysyłki towaru.
- wysłane – status ulega zmianie po wystawieniu listu przewozowego i odebraniu paczki przez kuriera.
Kody rabatowe można zdobyć uczestnicząc w konkursach organizowanych przez nas na Facebook ’u. Zapraszamy!
Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”!
Rabaty widocznie w sklepie nie łączą się, chyba że opis danej promocji wyraźnie wskazuje inaczej. Promocja dotycząca wysyłki towaru jest niezależną promocją i obowiązuje przy każdym zamówieniu.
Tak, do realizacji zamówienia niezbędna jest rejestracja. Przy rejestracji wymagane są tylko najpotrzebniejsze dane do wysyłki towaru: adres doręczenia, mail oraz telefon. Klient, który jest zarejestrowany ma dostęp do historii i statusu swoich zamówień. Ma także możliwość utworzenia swojej listy życzeń oraz dodania kilku adresów wysyłki.
Niestety nie ma możliwości modyfikacji zamówienia. Jednakże, jeśli zostaną złożone dwa lub więcej zamówienia tego samego dnia, to zostaną one połączone w jedną wysyłkę. Warto dopisać taką informacje w komentarzu podczas składania kolejnego zamówienia.
Aby dokonać anulacji zamówienia należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta za pośrednictwem komentarza dostępnego na stronie w historii zamówienia lub w zakładce „KONTAKT” lub mailowo na info@yankeecandle.pl.
W sklepie internetowym są dostępne wszystkie produkty, które w danej chwili znajdują się w naszym magazynie. Nie ma możliwości zamówienia innych zapachów i produktów.
Preferowany dokument sprzedaży należy wybrać podczas składania zamówienia.
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:
-
pisemnie na adres: ul. Gipsowa 32, 62-080 Sierosław
-
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@yankeecandle.pl
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Gipsowa 32, 62-080 Sierosław
Co napisać w reklamacji
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
(2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Dla ułatwienia możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego (pobierz plik)
Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
-
ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
-
umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. |
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |
Istnieje możliwość zwrotu towaru zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu.
Aby odstąpić od umowy należy wypełnić załączony formularz:
pobierz plik
Zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu, koszty zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy pokrywa Klient.
Informacje o produktach znajdują się w kartach poszczególnych produktów – wystarczy kliknąć na wybrany produkt.
Produkty zapachowe nie posiadają terminu ważności. Należy je jednak odpowiednio przechowywać -najlepiej w chłodnym i suchym miejscu oraz nie narażać na długotrwałe działanie słońca i ostrego światła - mogą stracić kolor.
Hasło do swojego profilu możesz odzyskać klikając na link „Nie pamiętasz hasła?”. Link znajduje się poniżej pola logowania. Następnie postępuj zgodnie z instrukcją na stronie. Po automatycznym wygenerowaniu nowego hasła, możesz zmienić je na swoje własne w zakładce „Moje informacje osobiste”.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz to zrobić za pomocą formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.