Odwiedź nasz nowy sklep i poznaj jeszcze więcej produktów zapachowych PRZEJDŹ TERAZ
Odkryj nowe zapachy Elevation Collection with Platform Lid KUP TERAZ
Darmowa wysyłka od 99 złDarmowa
wysyłka od 99 zł
30 dni na zwrot30 dni
na zwrot
Największy wybórNajwiększy
wybór

Reklamacje

Z racji, iż świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie dostawy. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze. Następnie należy sprawdzić czy produkt nie został uszkodzony w trakcie transportu. W przypadku uszkodzeń należy wypełnić protokół reklamacyjny. Protokół reklamacyjny jest podstawą przyjęcia reklamacji.

Jeśli towar posiada wady fabryczne:

  1. Zrób zdjęcie produktu, aby udokumentować wadę i przyspieszyć proces reklamacji.
  2. Wypełnij formularz reklamacyjny. (pobierz plik)

  3. Prześlij formularz wraz ze zdjęciem za pomocą zakładki "KONTAKT", lub na reklamacje@yankeecandle.pl lub pocztą na adres:

Grupa Zachodnia

Yankee Candle

ul. Gipsowa 32

62-080 Sierosław

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania formularza skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o decyzji, jaką podjęliśmy w sprawie Twojej reklamacji.

       Regulamin sklepu

Jeśli towar uległ uszkodzeniu w trakcie dostawy:

  1. Każdą przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera.
  2. Jeśli stwierdzimy uszkodzenie produktu wynikające z nieprawidłowego transportu, należy wypełnić protokół reklamacyjny. (pobierz plik)
  3. Następnie zrób zdjęcie produktu, aby udokumentować wadę i przyspieszyć proces reklamacji.
  4. Prześlij formularz wraz ze zdjęciem i protokołem reklamacyjnym za pomocą zakładki "KONTAKT" lub na reklamacje@yankeecandle.pl lub pocztą na adres:

Grupa Zachodnia

Yankee Candle

ul. Gipsowa 32

62-080 Sierosław

       5. W ciągu 14 dni od otrzymania formularza skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o decyzji, jaką podjęliśmy w sprawie Twojej reklamacji.

 Regulamin sklepu

 

Zwrot towaru/ Odstąpienie od umowy

Zgodnie z §8 Regulaminu sklepu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy. W ciągu 30 dni kalendarzowych możesz zwrócić towar bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu przesyłki. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu:

  1. Wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy. (pobierz plik)
  2. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki odeślij do nas zakupiony towar wraz z podpisanym oświadczeniem na adres:

 

Grupa Zachodnia

Yankee Candle

ul. Gipsowa 32

62-080 Sierosław

 

  1. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan odesłanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  2. Następnie skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o decyzji zwrotu produktu. Jeśli nie będzie przeciwwskazań, co do przyjęcia zwrotu, maksymalnie w ciągu 7 dni zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli zwrot produktu został odrzucony ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, produkt zostanie odesłany na wskazany adres zwrotny w ciągu 7 dni roboczych.

 Regulamin sklepu